Get Adobe Flash player
Agenda
  • Events are coming soon, stay tuned!

3η Συνεδρίαση Ο.Ε. – 06 Φεβ 2018

 (σύμφωνα με το άρθρο 75, Ν. 3852/10)

 

Καλείστε να προσέλθετε στην τακτική και  δημόσια συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής,  που θα διεξαχθεί στο δημοτικό κτίριο: «Φάμπρικα Πολιτισμού»,  την  Τρίτη  6 του μηνός Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 13:00 μ.μ. για τη συζήτηση και τη λήψη αποφάσεων επί των παρακάτω θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 75 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87).   

 

Ημερήσια διάταξη

α.α

Αριθ. αποφ

                                           Θ έ μ α
1)                
  1. 8.      

 

 

Άνοιγμα και αξιολόγηση προσφορών Τραπεζών και υποβολή εισήγησης στο Δημοτικό Συμβούλιο, για την αναγκαιότητα συνομολόγησης δανείου, την επιλογή του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος και την έγκριση των όρων της δανειακής σύμβασης, με σκοπό την κάλυψη της δαπάνης αγοράς ακινήτου στη Δ.Κ. Τυρού.
2)                
  1. 9.      
Συγκρότηση τριμελούς γνωμοδοτικής επιτροπής διενέργειας διαδικασιών (διαγωνισμών) / επιτροπή αξιολόγησης,  για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και παροχής γενικών υπηρεσιών, έτους 2018, σύμφωνα με το άρθρο 221 παρ. 1 και 11α του Ν. 4412/2016.
3)                        1.10. Συγκρότηση τριμελούς γνωμοδοτικής επιτροπής εξέτασης και αξιολόγησης ενστάσεων που υποβάλλονται στο πλαίσιο διαγωνισμών προμηθειών και παροχής γενικών υπηρεσιών, έτους 2018, σύμφωνα με την  παρ. 11α, εδάφιο δεύτερο του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016.
4)                
  1. 11.         
Έλεγχος οικονομικών στοιχείων  (εσόδων- εξόδων)  Δ΄ τριμήνου 2017. Σύνταξη και υποβολή προς το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικής  έκθεσης ελέγχου της πορείας υλοποίησης του  Δημοτικού προϋπολογισμού.
5)                
  1. 12.         
Τροποποίηση των υπ’ αριθ. 76/2015, 83/2015 & 29/2016 αποφάσεων της Οικονομικής επιτροπής. Ορισμός Συμβολαιογράφου για τη σύνταξη πράξεων αποδοχής Κληρονομιών και Δωρεών.
6)                
  1. 13.         
Αποδοχή της κληρονομιάς του διαθέτη Αντώνη Μουγγού του Χαραλάμπους και ορισμός Συμβολαιογράφου για τη σύνταξη της απαραίτητης Συμβολαιογραφικής πράξης και τη μεταγραφή του ακινήτου στα βιβλία του οικείου υποθηκοφυλακείου.
7)                
  1. 14.         
Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την απευθείας ανάθεση των αντίστοιχων υπηρεσιών, ως εξής:

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

25-6279.001 Χημική – μικροβιολογική ανάλυση δειγμάτων νερού. 14.000,0 116
25-6279.002 Παρακολούθηση απολύμανσης νερού ανθρώπινης κατανάλωσης. 5.000,0 113
25-6279.003 Υπηρεσίες παρακολούθησης συστήματος υδρεύσεως Δήμου για εξασθενές και ολικά χρώμια 1.000,0 114

8)                

  1. 15.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την απευθείας ανάθεση των αντίστοιχων προμηθειών,  ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

20-6063 Λοιπές παροχές σε είδος (ένδυση εργατοτεχνικού προσωπικού). 6.177,85 84
20-6061 Παροχές ένδυσης (ένδυση εργατοτεχνικού προσωπικού) . 4.808,97 85
10-6612 Προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπά υλικά γραφείου. 8.000,0 90
25-6633.001 Προμήθεια χλωρίου και χλωριωτών. 2.000,0 91
10-6634 Προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού. 10.000,0 109
25-6692.002 Προμήθεια υλικών ύδρευσης ΔΕ Τυρού 12.000,0 110

9)                

  1. 16.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την απευθείας ανάθεση των αντίστοιχων υπηρεσιών,  ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

15-6262.001 Συντήρηση χλοοτάπητα Δημοτικού Γυμναστηρίου Δ.Ε. Λεωνιδίου. 24.800,0 112
10-6142.001 Αμοιβές παραμετροποήσης μηχανογραφικών υπηρεσιών. 18.500,0 89
10-6142.003 Αμοιβές μηχανογραφικών υπηρεσιών. 23.400,0 88
10-6142.002 Αμοιβές ορκωτών λογιστών. 14.000,0 87
10-6264.001 Συντήρηση και επισκευή Η/Υ . 3.000,0 111
10-6414 Μεταφορές εν γένει. 4.000,0 86
10-6615 Εκτυπώσεις, εκδόσεις, βιβλιοδετήσεις. 4.000,0 92

10)         

  1. 17.         

Έγκριση δαπάνης 19.828,39 € σε βάρος των Κ.Α.: 20.6414.002 και 14.000,0 € σε βάρος του 20-6414.003 για την υλοποίηση της συνεχιζόμενης υπηρεσίας με τίτλο: «Υπηρεσίες συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών»,  2018-2019 και 2017-2018 αντίστοιχα.11)         

  1. 18.         

Έγκριση δαπάνης, ψήφιση (διάθεση) πίστωσης 293,07 € σε βάρος του Κ.Α.: 20-7325.101  για την εκτέλεση του συνεχιζόμενου έργου: «Μετατοπίσεις – Βελτιώσεις – επεκτάσεις δημοτικού φωτισμού» (Απόφαση Δ.Σ. 231/2017].12)         

  1. 19.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων, σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την απευθείας ανάθεση των αντίστοιχων υπηρεσιών, ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

10-6278.001 Δαπάνες φύλαξης κτιρίων Δήμου Νότιας Κυνουρίας. 9.000,0 103
70-6262.008 Εργασίες εκχιονισμού κοινοχρήστων δημοτικών χώρων. 2.000,0 108
35-6414.001 Μεταφορά προϊόντων αποψιλώσεων πρασίνου Δ.Ε. Τυρού. 20.000,0 107

13)         

  1. 20.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση συνεχιζόμενων πιστώσεων, σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την υλοποίηση αντίστοιχων δημοσίων συμβάσεων του Δήμου, ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

63-7341.001 Προμήθεια συστήματος απομακρυσμένου ελέγχου και διαχείρισης του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Νότιας Κυνουρίας (ΕΣΑΠ 2014-2020) ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟ. 934.588,0 64
10-6142.004 Αμοιβές ορκωτών εκτιμητών (ανάθεση 2017) για την εκτίμηση ακινήτου πρώην ελαιοτριβείου στην Τ.Κ. Τυρού. 1.500,0 83
20-6063 Λοιπές παροχές σε είδος (ένδυση εργατοτεχνικού προσωπικού κ.λ.π.) [υπόλοιπο σύμβασης 2017]. 1.822,15 82
00-6117.001 Ανάθεση εργασιών σε Κτηνίατρο για την περίθαλψη αδέσποτων ζώων (Υπόλοιπο σύμβασης 2017). 4.030,0 93
25-6692.005 Προμήθεια υλικών ύδρευσης ΔΕ Λεωνιδίου – ΔΕ Κοσμά (Σύμβαση 2017-2018) ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ 10.000,0 115
00-6495.008 Εργασίες απομαγνητοφώνησης συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Νότιας Κυνουρίας 9Σύμβαση 18/2017) ΣΥΕΝΧΙΖΟΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ. 2.011,09 118
30-7135.003 Οργάνωση διαδρομών σε θέσεις ενδιαφέροντος του Δήμου Νότιας Κυνουρίας – σχεδιασμός και Υποδομές Σήμανσης (LEADER Άξονας 4 ΠΑΑ 2007-2013) ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ. 65.273,6 81
00-6495.001 Ανάπτυξη – αναβάθμιση 0 συντήρης ιστοσελίδας (Σύμβαση 103/2017) ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ. 2.667,0 17

14)         

  1. 21.         

2) Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων, σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την κάλυψη δαπανών τρίτων (Κληροδοτημάτων), από έσοδα των προϋπολογισμών τους, ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

00-6162.002 Λοιπά έξοδα τρίτων Κληροδότημα Μυροφόρας Κόμητα) 20.000,0 76
00-6162.005 Λοιπά έξοδα τρίτων Κληροδότημα Λέου Ιωάννη) 5.624,80 79
00-6162.003 Λοιπά έξοδα τρίτων Κληροδότημα Μωραϊτου Αννα) 10.000,0 77
00-6162.004 Λοιπά έξοδα τρίτων Κληροδότημα Χατζηπαναγιώτου Αικατερίνης) 4.000,0 78
00-6162.001 Λοιπά έξοδα τρίτων Κληροδότημα Μώττη) 61.429,20 80

15)         

  1. 22.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων, σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την κάλυψη λειτουργικών του Δήμου και των εποπτευόμενων Νομικών Προσώπων, ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

00-6123 Έξοδα κίνησης Προέδρων δημοτικών και τοπικών Κοινοτήτων και των Εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων. 70.500,0 37
00-6525.001 Αμοιβές και προμήθειες τραπεζών . 3.000,0 40
00-6711.001 Απόδοση σε σχολικές επιτροπές (για λειτουργικές δαπάνες & αποζημίωση σχολικών τροχονόμων) . 72.531,04 38
00-6712.001 Απόδοση σε παιδικό σταθμό (Κρατική Επιχορήγηση). 64.699,80 41

16)         

  1. 23.         

Έγκριση δαπανών και ψήφιση πιστώσεων, σε βάρος των παρακάτω κωδικών του προϋπολογισμού, για την υλοποίηση δημοσίων συμβάσεων του Δήμου, ως εξής:

 

 

ΚΑ

Περιγραφή

Ποσό

Αριθμός

αιτήματος

30-6641.003 Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών για κίνηση μεταφορικών μέσων. 34.650,00 102
00-6737.002 Προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση της πρότασης του Δήμου Νότιας Κυνουρίας «Ωρίμανση έργων Δήμου Νότιας Κυνουρίας για την υποβολή και ένταξη τους σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα». 19.840,0 65

17)         

  1. 24.         

Αναμόρφωση δημοτικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 για τη δημιουργία νέων Κωδικών (1519.001, 1519.002 και 00-8224.013)

1.25.

 

 

 

Ενταγμένες Πράξεις
Παρακολούθηση Υδάτων
Πολιτική Προστασία