Ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας θέτει από σήμερα 8/6/2021 ημέρα Τρίτη, στην ιστοσελίδα του (http://www.notiakynouria.gov.gr ) σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τον Κανονισμό Αποχέτευσης Δήμου Νότιας Κυνουρίας.
Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι και τη Δευτέρα 28/6/2021.
Στο πλαίσιο αυτό, καλείται να συμμετάσχει στη δημόσια διαβούλευση κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης, κοινωνικός φορέας, επαγγελματίας του Δήμου καταθέτοντας τις προτάσεις του για την όποια βελτίωση των προτεινόμενων διατάξεων.
Τα σχόλια και οι προτάσεις μπορούν να αποστέλλονται εντός την καθορισμένης προθεσμίας, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση d.notiaskynourias@gmail.com είτε σε έντυπη μορφή στη ταχυδρομική διεύθυνση: «Δημαρχείο Λεωνιδίου, 22300, Λεωνίδιο» με τη σημείωση «Δημόσια Διαβούλευση Κανονισμού Αποχέτευσης» και θα αναρτώνται στη καρτέλα της διαβούλευσης στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Δημόσια Διαβούλευση Κανονισμού Αποχέτευσης
Λ.Ριτσαρντς
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ
Θέμα: Διαβούλευση επί του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ
Λεωνίδιον 28/6/2021
Από τα κεφάλαια που αναγράφονται στην διαβούλευση για το αποχετευτικό λυμάτων στο Λεωνίδιο, προκύπτουν τα παρακάτω:
1. Ανεπαρκής ο χρόνος διαβούλευσης.
2. Το έργο δεν έρχεται για διαβούλευση συνολικά αλλά αποσπασματικά. Γεννούνται ερωτηματικά. Στο τεχνικό μέρος του έργου έχουν επισημανθεί τεχνικά, κατασκευαστικά και λειτουργικά προβλήματα που δεν έρχονται για διαβούλευση. Σε ότι αφορά τα της διαβούλευσης επισημαίνουμε:
• Άρθρο 5 παράγραφος γ’: τα φρεάτια υποδοχής είναι τα περισσότερα πάνω από τους αγωγούς ύδρευσης χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα με συνέπεια να
μετακυλύετε η ευθύνη και το κόστος από το Δήμο, τον μελετητή ,τον κατασκευαστή και την επιβλέπουσα υπηρεσία, στον πολίτη.
• Στο Άρθρο 7 μετακυλύετε και πάλι στον πολίτη η ευθύνη σύνδεσης και λειτουργίας σε πολλά ισόγεια κτίσματα από μη πρόβλεψη στην μελέτη κατασκευής του έργου.
Β. Με τη μεθόδευση αυτής της τμηματικής διαβούλευσης επί του κανονισμού λειτουργίας και μόνο, μεταφέρετε μέρος του κόστους χρηματοδότησης του έργου στους πολίτες.
3. Δεν αναφέρεται αν έγινε παραλαβή του έργου.
4. Ποιος είναι ο φορέας διαχείρισης και λειτουργίας του έργου.
5. Οικονομοτεχνική μελέτη, μελέτη βιωσιμότητας και προϋπολογισμός που αφορά τα κόστη λειτουργίας της μονάδας (λειτουργικά και εξωλειτουργικά). Ερωτήματα ως προς τα κόστη κατά τις περιόδους 2011- 2014 και 2014- 2021 έχουν γίνει από τους δημοτικούς συμβούλους της Λ. Σ. στο Δ.Σ. αλλά και στους μελετητές. Απάντηση δεν έχει δοθεί…
6. Δαπάνες – Τέλη αρθ.14: Απανωτά τα χαράτσια στο όνομα της δήθεν ανταποδοτικότητας. Αρθ.14, παρ.3 : Δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν ότι η παραγωγή των λυμάτων στα επαρχιακά ακίνητα δεν ταυτίζεται με την κατανάλωση νερού όπως ενδεχομένως ταυτίζεται στα αστικά ακίνητα! Περιέργως όπως και για άλλα δημοτικά χαράτσια, εδώ δεν παίρνεται υπ’ όψιν ότι υπάρχουν πεζούλες και κήποι. Και μην μας πείτε ότι και τα αστικά ακίνητα έχουν πισίνες! Η κατανάλωση νερού για τους κήπους δημιουργεί λύματα; Που πάει η ανταποδοτικότητα; Προτείνετε στα πλαίσια ποιότητας ζωής στη επαρχία να ξεραθούν οι κήποι;….
Έρχεται σε αντίφαση και αντίθεση με το άρθρο 3 που ορίζει τα λύματα.
7. Είναι αναγκαίο - επιβάλλεται σε μια συγκυρία συνεχόμενης κρατικής και δημοτικής υπερφορολόγησης των ακινήτων (2008 – 2021), συν την πανδημία, κλπ… να υπάρξει επαρκής μεταβατική περίοδος για συνδέσεις κατοικιών τουλάχιστον, έστω και με καθαρά εισοδηματικά κριτήρια χωρίς παγίδες (τεκμήρια ή ψευδεπίγραφα περιουσιακά που πονηρά ακυρώνουν το όποιο θετικό μέτρο.)